تولید خودروی جی 5 در کرمان آغاز شد+عکس
 

 

مهندس میرعلینقی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور در این مراسم که با حضور مدیران شرکت همکار یعنی شرکت گروه جی ای سی همچنین مقامات شهرستان بم برگزار شد، گفت که خط تولید خودروی j5 فعالیت خودش را از امروز آغاز کرده و امید است با توجه به کیفیت خیلی بالای این محصول و ارایه خدمات مطلوب، جایگاه رفیعی در بازار کسب نماید.
بسترهای صنعتی و تخصصی موجود در گروه صنعتی کرمان خودرو، اجازه توسعه همزمان با تغییرات در نیاز و سلایق مشتریان در بازار را به ما می دهد.بر همین اساس،شرکت کرمان موتور با نگاهی بازار محور و منعطف فعالیت اش را توسعه می دهد.


«شه she» قائم مقام مدیر عامل شرکت خودرو سازی جی ای سی (jac group) نیز از شکل گیری همکاری پایدار میان دو شرکت خودرو سازی« جی. ای سی» (jac group) وشرکت کرمان موتور، در کارخانه شرکت کرمان موتور واقع در مجموعه ارگ جدید بم ابراز خشنودی کرده و تولید این محصول را در تداوم توسعه همکاری دوجانبه میان شرکت های همکار دانست.
وی با اشاره به اینکه تولید و عرضه خودروی  j5 در بازارهای کشورهای مختلف با استقبال روبه روشده، بیان کردکه این خودرو طراحی شرکت «پینن فارینا ایتالیا» بوده  ویعنی از سوی  خودروهای همچون فراری f12 ,ff و ... لانچیا stratos, و مازراتی granturismo طراحی شده است.

خودروی j5 از موتوری با توان 111 اسب بخار بهره می¬برد و دارای امکاناتی نظیر کیسه هوای سرنشینان جلو، ترمز های abs و ebd، سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه ها و شیشه های برقی،  صندلی و روکش چرمی فرمان، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان است
 پروژه " j5" از پروژه های جدید صنایع خودروسازی کرمان است که پیش از این نیز در چندین نمایشگاه به صورت غیر رسمی در معرض دید عموم قرار گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1827
بازدید دیروز : 1664
بازدید هفته : 7539
بازدید ماه : 17896
بازدید کل : 480720
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2